منوی اصلی
سنجش پی سی
آخرین اخبار و اطلاعات آزمون های تحصیلات تکمیلی
  • sanjeshpc sanjeshpc دوشنبه 11 دی 1396 04:00 ق.ظ نظرات ()

    هنگامی که صحبت از سهم بازار آنلاین (Online Market Share) تجارت الکترونیک باشد، آمازون کلاس کاری مختص به خودش را خواهد داشت. اما وال مارت (Walmart) نیز در حال قدرتمندتر شدن است.بر اساس گزارش eMarketer شرکت‌های فعال در بخش تجارت الکترونیک (e-Commerce) موفق شده‌اند ۹ درصد از کل درآمد بازار خرده فروشی آمریکا را به خود اختصاص دهند.

    e-commerce-mobile

     

    بر اساس گزارش eMarketer فروش آنلاین در سال جاری با رشد ۱۵٬۸ درصدی به ۴۵۲٬۷۶ میلیارد دلار خواهد رسید، که به معنای ۹ درصد از کل فروش خرده‌فروشان خواهد بود. بدون تردید شرکت پیشرو در تجارت الکترونیک آمازون است و با در اختیار داشتن ۴۳٬۵ درصد از بازار فروش آنلاین آمریکا (معادل ۱۹۶٬۷۵ میلیارد دلار)، بیشترین سهم در این بخش را دارا است. این خرده فروش آنلاین ۳٬۹ درصد از کل بازار خرده‌فروشان آمریکا را به خود اختصاص داده است.

    e-commerce
    e-commerce

    در جایگاه دوم شرکت ای‌بی (eBay) قرار دارد که رشد چشمگیری نداشته و در حال از دست دادن سهم خود از بازار است. بر اساس تخمین eMarketer، فروش بخش تجارت الکترونیک این شرکت تا انتهای سال جاری به ۳۰٬۶۶ میلیارد دلار خواهد رسید اما سهم این شرکت از کل بازار تجارت الکترونیک آمریکا به ۶٬۸ درصد خواهد رسید.

    وال مارت در رتبه سوم قرار دارد و ۳٬۶ درصد از فروش تجارت الکترونیک آمریکا را به خود اختصاص داده است، اما فروش این شرکت با سرعت زیادی در حال افزایش است. فروش آنلاین وال مارت در سال ۲۰۱۷ با رشدی ۴۶٬۸ درصدی همراه خواهد بود و به رقم ۱۶٬۲۱ میلیارد دلار خواهد رسید.

    بر اساس پیش‌بینی eMarketer فروش کلی دوران تعطیلات پایان سال ۲۰۱۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳٬۱ درصد افزایش همراه خواهد بود و به ۹۲۹٬۱۵ میلیارد دلار خواهد رسید. فروش آنلاین تعطیلات پایان سال نیز با رشد ۱۱٬۵ درصدی به ۱۰۶٬۹۷ میلیارد دلار خواهد رسید که معادل ۱۱٬۵ درصد از فروش کلی خرده‌فروشان در این دوره از سال (بیشترین سهم بازار آنلاین تا کنون) خواهد بود.

    این گزارش همچنین اشاره کرده است که تجارت الکترونیک همراه (Mobile e-Commerce) نیز به در سال جاری با رشد ۳۸ درصدی به ۱۵۶٬۲۸ میلیارد دلار خواهد رسید. این مقدار معادل ۳۴٬۵ درصد از تمام فروش بخش تجارت الکترونیک و ۳٬۱ درصد از کل فروش خرده فروشان است.


    تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۷

    ادامه مطلب ...

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • sanjeshpc sanjeshpc دوشنبه 11 دی 1396 03:55 ق.ظ نظرات ()

    ۱- از عناوین و سر تیتر های جذاب و چشم نواز استفاده کنید

    به طور متوسط از هر ۱۰ نفر ۸ نفر فقط عناوین را می خوانند! اما فقط ۲ نفر از هر ۱۰ نفر باقی مطلب را می خوانند! شما نیاز به یک تیتر اصلی دارید که بتواند توجه خوانندگان را جلب کند دارید. عنوان شما باید تا جای ممکن مختصر باشد. در مرحله بعدی یک تیتر زیر مجموعه برای تیتر اصلی بسازید که موضوع اصلی را بیشتر باز کند و توضیحات بیشتری بدهد.دوستان توجه داشته باشید که مردم با نگاه اجمالی و سرسری مطالب را می خوانند. باید مطمئن باشید که آنها جان کلام را در چند ثانیه دریافت کنند.

    landing page
    landing page

    ۲- لندینگ-پیج (Landing Page) شما تصاویر و فیلم دارند؟

    در صفحه لندینگ پیج خودتان تصاویر یا ویدیو های باارزش را برای بالاترین بخش در نظر می گیرید. این یک روش کاربردی و قدیمی است که در روزنامه ها هم استفاده می شود، اما برای صفحات مجازی هم همان کاربرد را دارد. تصاویر می توانند خوانندگان را جذب کنند. در نظر داشته باشید که تصاویر مناسب و قانع کننده، آنها را برای اسکرول کردن و خواندن محتوای شما تشویق می کند.تصاویر خارق العاده شما باید مستقیما با چیزی که به فروش می گذارید ارتباط داشته باشند.
    اگر می خواهید یک محصول را معرفی کنید، باید در تصویر یا اثر گرافیکی آن را قرار بدهید. اگر چیزی غیر محسوس تر را به فروش می گذارید، مثل یک سرویس خاص، باید یک تصویر یا ویدئو که نشان دهد افراد از فواید آن لذت می برند را قرار دهید. عنوان تان را با تصویر پیوند بزنید و ترکیب موفقیت آمیزی خلق کنید.

    ۳- مزایا و فواید را لیست کنید

    مردم عاشق مزایا هستند، همچنین عاشق لیست های نقطه دار (bulleted list) ها هستند. لیستهایی که در ابتدای هر مورد یک نقطه قرار می گیرد. هر دو را با هم تهیه کنید یعنی لیست مزایا با نقطه گذاری.

    ۴- مهمترین آیتم ها را در بالای صفحه قرار دهید

    مردم ۸۰ درصد وقتشان را در بالاترین بخش های وب سایت می گذرانند. باید یک تعادل برقرار کنید، می دانم پس از خواندن این بخش می خواهید تا جایی که ممکن است محتوای بیشتری را در بالای صفحات مهم و محبوب خودتان قرار بدهید، اما دوستان شما که نمی خواهید این کار تصویر درهم و برهمی به ظاهر سایتتان بدهد؟

    ۵- پیام دعوت بدون نقص منتشر کنید

    دکمه ها باید برجسته ترین المان برای صفحه فرودتان باشند. نمی خواهید که بازدیدکنندگان سایت شما برای یافتن صفحه ثبت نام یا بخش همکاری و یا خرید دچار سردرگمی شوند. از صفحه نمایش فاصله بگیرید کمی چشمانتان را بفشارید تا دیدتان تار شود. حال آیا هنوز آن بخش ها برجستگی و وضوح لازم را دارند؟ اگر در بقیه محتوای صفحه ادغام شوند یا اینطور بگویم که در صفحه گم شوند آنجاست که باید دست به کار بشوید و اقدامات لازم را برای بهبود آن انجام بدهید.

    ۶- در شبکه های اجتماعی اثبات اعتبار کنید

    بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران قبل از خرید به بازبینی های محصولات در اینترنت نگاه می اندازند و باید گفت بررسی ها و اظهار نظرات مصرف کنندگان در مورد یک محصول بسیار بیشتر از توضیحاتی که توسط تولیدکنندگان ارائه می شود قابل اعتمادتر هستند. به هر حال هر چیزی را که بخواهید به فروش برسانید، باید اعتبار کسب کنید. قرار دادن نظرات خریداران یا آرم مشتری و یا هر دو را درلیست موارد ضروری که باید در صفحه فرود قرار داده شوند در نظر بگیرید.

    ۷- حواس پرتی ها را به حداقل برسانید

    حذف لینک ها (از جمله جهت یابی های سایت یا آرشیو سایت ) نرخ تبدیل شما را بالا می برند. خیلی واضح است، شما هنوز می خواهید لوگوی کسب و کارتان را نگه دارید که برندتان را به مخاطبان معرفی کنید و آن را به صفحه اصلی سایت خودتان لینک کنید. اما اشتباه نکنید! هدف این است که تا جای ممکن جزئیات صفحه فرود را به حداقل برسانید. این یعنی اینکه sidebar را هم باید فدا کنید. هر چقدر گزینه های بیشتری به مخاطبان بدهید، رقبای بیشتری برای دکمه دعوت به اقدام (call to action) که ممکن است دکمه ثبت نام یا خرید یا موارد مشابه باشد به وجود می آورید.

    ۸- موانعی که باعث رنجش مشتری و مانع از اقدام او می شود را هدف بگیرید

    فراتر از همه اینها، مطمئن شوید صفحه فرود شما دو چیز را انجام می دهد:

    یک مانع را معرفی می کند
    آن مانع را به راه حل شما لینک می کند

    مهم نیست کسب و کار یا فضای بازار شما چگونه باشد، همیشه یک مانع وجود دارد. فقط سطح شدت آن متفاوت است. بدون وجود کمبودها و موانع، خریداران در اینترنت به دنبال راه حل برای آن نمی گردند که احتمالا صفحه شما را پیدا کنند یا بر روی لینکی که در ایمیل برایشان قرار دادید کلیک کنند. بازدید کنندگان وقتی که به صفحه فرود شما وارد می شوند دنبال چیزی می گردند. مطمئن شوید تقریبا هر چیزی که در آن صفحه می بینند یکی از دو مورد بالا را به کار می گیرد.
    اگر بازار هدف شما از لامپ های بی کیفیت متنفر است یا از اینکه زود به زود ناچار به تعویض لامپ است، راه حل شما باید لامپ های درخشان تر با کیفیت تر و با دوامتر باشد. اگر در کسب و کار خودروهای لوکس مشغولید، باید دنبال کمبود ها در لذتبخش بودن کالا باشید و نه یک معضل دردسر ساز. علاقمندان به خودرو معمولا به دنبال خودنمایی یا جلب توجه در اجتماع هستند یا شاید یک خودرو قابل اطمینان و راحت می خواهند.

    ۹- از دیگران یاد بگیرید

    هیچ اشکالی ندارد که استایل صفحه فرود شما بر مبنای استایلی باشد که قبلا در جای دیگری دیده اید! اگر از یک کسب و کار که بسیار بزرگتر از کسب و کار شماست الهام می گیرید، بخش بازاریابی آن کسب و کار قطعا وقت و سرمایه زیادی صرف توسعه و تست چیزی که الان می بینید کرده است.
    از دانش آنها به نفع خود استفاده کنید، اما دقیقا طرح آنها را کپی نکنید. توجه کنید که کدام اجزاء و تاکتیک ها بیشتر جواب می دهند. بعد به نکات بالا مراجعه کنید تا تحلیل کنید چه چیزی باعث شده صفحه آنها تا این حد پر مخاطب شود. وقتی که فهمیدید یک صفحه فرود چطور کار می کند، می توانید از آن استراتژی موفقیت آمیز بدون سرقت ایده و طراحی دیگران بهره ببرید.

     

    همچنان استفاده از ایمیل مارکتینگ قدرتمندترین و بهترین ابزار برای ارتباط با بازدیدکنندگان است. خیلی ها بر این باور هستند که ایمیل مارکتینگ دیگر جواب نمی دهد و صفحات فرود قدیمی شده اند! اما من معتقدم هنوز هم قدرتمندترین روش برای ارتباط و فروش بیشتر به مشتریان، بازاریابی ایمیلی می باشد و همچنان بهترین، قوی ترین و اصلی ترین روش جذب ایمیل کاربران هدف لندینگ پیج می باشد.

    منبع


    چطور لندینگ پیج خود را بسازیم

    ادامه مطلب ...

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • sanjeshpc sanjeshpc دوشنبه 11 دی 1396 03:55 ق.ظ نظرات ()

    دانلود کتاب آموزشی وردپرس

    WordPress For Dummies

    ۸th edition

    کتاب آموزش کامل وردپرس برای نابغه ها به زبان انگلیسی

    با لینک دانلود مستقیم

    WordPress For Dummies
    WordPress For Dummies

     

    حجم فایل :  ۸ مگابایت | صفحات : ۴۳۵ صفحه | فرمت : pdf

    دانلود کتاب WordPress For Dummies

     


    دانلود کتاب آموزش کامل وردپرس

    ادامه مطلب ...

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • sanjeshpc sanjeshpc دوشنبه 11 دی 1396 03:54 ق.ظ نظرات ()

     html5 چیست؟

    HTML5 جدیدترین نسل از زبان hyper text market مورد استفاده در طراحی سایت بوده و مورد تایید کنسرسیوم شبکه جهانی اینترنت یا همان W3C می باشد. پیشنویس اولیه آن در سال ۲۰۰۸ ارائه شد ولی تا ۲۰۱۱ تغییرات خاصی در آن اعمال نشده بود. در سال ۲۰۱۱ HTML5 بصورت رسمی منتشر شد و از آن روز مورد استفاده برنامه نویسان قرار گرفت ولی در ابتدا مرورگرهای کمی این زبان جدید را پشتیبانی می کردند. امروزه تمام مرورگرهای اصلی مانند کروم، سافاری، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر زبان کدنویسی HTML5 را پشتیبانی میکنند و امکان استفاده از تمام ظرفیت های آن فراهم شده است.

    اهداف و مزایای html5 :

    تهیه و انتشار HTML5 با اهداف مشخصی صورت گرفت که مهمترین آنها عبارتند از:

    • امکانات جدید باید بر پایه HTML، CSS، DOM و javascript بوده و همخوانی لازم را داشته باشد.
    • نیاز به افزونه های خارجی و جانبی مانند فلش تا حد امکان کاهش یابد.
    • رفع مشکلات و ارورها در HTML5 از نسخه های پیشین راحت تر باشد.
    • استفاده از اسکریپت در کدنویسی این زبان با نشانه گذاری جایگزین شود.
    • HTML5 باید مستقل از دستگاه باشد و بر روی هر توع کامپیوتر و گجتی قابل استفاده باشد.
    • مراحل پیشرفت و بروزرسانی آن متن باز و در اختیار عموم باشد.

    در این پست مطالب بیشتر

    در مورد زبان html5

    بخوانید

    Web-Development-and-Design-Foundations
    Web Development and Design Foundations

     

    فرمت : pdf | حجم : ۲۹ مگابایت | صفحات : ۷۱۳ صفحه

     

    دانلود با لینک مستقیم

    دانلود کتاب آموزشی html5

    Web Development and Design Foundations


    دانلود کتاب آموزشی html5

    ادامه مطلب ...

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
تعداد صفحات : 2 1 2
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic